DOAR CERAMICA ....

DOAR CERAMICA ....

miercuri, 9 aprilie 2014

Evolutie Mesteacan 2014

Mesteacanul este de o rara finete si de aceea m-am gandit ca anul acesta trebuie sa il mut din ghiveciul de formare ( de proba, aici sistemul radicular s-a dezvoltat foarte bine  ) si sa il pun intr-un ghiveci de bonsai  ca sa ii pot pune mai mult in evidenta portul lui .


Noiembrie 2013

Nioembrie 2013

E destul de greu cu ghivecele de  bonsai la noi , dar acest ghiveci l-am pastrat special pentru el , dupa cum se vede si in poza am incercat sa ii descopar si niste " nebari " ( radacinile care sau lemnificat la suprafata ).

Martie 2014

Martie 2014

Martie 2014
Spuneam candva ca forma de coroana la care m-am gandit este stilul batut de vant si drept urmare asa am si actionat , imi doresc sa nu aiba probleme la scorta din cauza sarmelor dar am sa fiu atent cu el .

Aprilie 2014






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu